• JOM GOSIP JOM VIRAL DUNIA GLAMOUR

    TAHNIAH DATUK K DAN DATUK SITI NURHALIZA TIMANG BABY GIRL


    Penyanyi tersohor negara Datuk Seri Siti Nurhaliza selamat bersalin anak perempuan di pusat perubatan di Kuala Lumpur, 8.17 pagi, hari ini.

    Siti, 39, selamat melahirkan bayi seberat 3.55 kilogram secara pembedahan.

    Suami Siti, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa berkata, dia bersyukur kerana urusan bersalin Siti dipermudahkan Allah SWT.

    “Alhamdulillah, saya bersyukur kerana segalanya selamat. Apa yang penting proses melahirkan berjalan dengan baik, isteri dan anak juga sihat,” katanya kepada Harian Metro.

    Pengurus Siti, Rozi Abdul Razak berkata, Siti berada dalam keadaan baik dan buat masa sekarang hanya kaum keluarga terdekat sahaja dibenarkan untuk melawat.

    “Siti dan suami juga ingin mengucapkan terima kasih atas doa dan sokongan daripada ahli keluarga, rakan, peminat dan juga pihak media sejak dari awal kehamilan sehinggalah melahirkan.

    “Pasangan ini memilih Isnin untuk kelahiran anak pertama mereka kerana bersamaan dengan hari kelahiran Nabi Muhammad SAW selain jatuh pada tarikh 1 Rejab.

    “Buat masa ini Siti mahu diberi ruang untuk berehat dan menumpukan perhatian pada hari-hari awal bergelar ibu,” katanya.

    Mengenai wajah dan nama anak, Siti dan suami meminta diberi sedikit masa sebelum mengumumkannya.

    Datuk Seri Siti Nurhaliza, 39, merakamkan ucapan terima kasih kepada seluruh rakyat Malaysia mendoakan kesejahteraan dan keselamatannya untuk bersalin hari ini.

    "Alhamdulillah, atas kurniaan Allah SWT. Terima kasih di atas ucapan tahniah diberikan.

    "Dengan rasa penuh rendah hati, saya dan suami ingin menzahirkan rasa terharu dan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua yang mendoakan kami. Syukur ya Allah," katanya.

    Sementara itu, suami Siti, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa memaklumkan nama panggilan sementara anak mereka ialah Fatimah Az-Zahra.

    "Untuk tempoh seminggu ini, sebelum nama sebenar diumumkan, kami sepakat memilih Fatimah Az-Zahra untuk bayi baru lahir ini.

    "Pilihan nama sudah ada. Kami akan umumkan pada majlis yang akan dianjurkan kemudian," katanya.

    Ucapan terima kasih Siti dikongsikan di Instagram miliknya berserta sedutan video lagu Comel Pipi Merah yang dicipta khas untuk anak perempuannya.

    Video berdurasi satu minit itu memaparkan bilik anak perempuannya di kediaman mereka dan bilik hospital yang dihias berlatarkan rona merah jambu.

    Sehingga kini, video itu sudah ditonton lebih 200,000 dalam masa kurang 30 minit dan mendapat lebih 60,000 likes.

    Menerusi akhbar ini, berita kelahiran anak pertama Siti dan suaminya, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa yang dikongsi di Facebook Harian Metro mendapat lebih 44,000 likes dengan lebih 1,600 komen, dikongsi lebih 1,000 pelayar dan dilihat hampir 500,000.

    Selain media tempatan, berita kelahiran Siti turut mendapat liputan meluas media Indonesia.

    Siti dan suami berkahwin pada 21 Ogos 2006. Selepas 11 tahun berkahwin, Siti mengumumkan dia hamil empat bulan menerusi kaedah In vitro fertilization (IVF).

    Dua minggu sebelum bersalin, Siti berkongsi dia memilih proses melahirkan secara pembedahan atas nasihat doktor.

    Siti selamat melahirkan bayi perempuan seberat 3.55 kilogram secara pembedahan di sebuah pusat perubatan di ibu negara, pada 8.17 pagi tadi.

    1 ulasan:

    1. BERITA BAIK UNTUK SEMUA ORANG

      Nama saya Amisha dari bogor di Indonesia, saya adalah perancang busana dan saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu setiap orang untuk berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di internet, begitu banyak kreditur pinjaman di sini adalah penipu dan mereka ada di sini. curang Anda dengan susah payah uang Anda, saya mengajukan pinjaman sekitar Rp500,000,000 wanita di Malaysia dan saya kehilangan sekitar 24 juta tanpa mengambil pinjaman, saya membayar hampir 24 juta masih saya tidak mendapatkan pinjaman dan bisnis saya adalah Tentang menabrak karena hutang.

      Sebagai pencarian saya untuk perusahaan pinjaman pribadi yang andal, saya melihat iklan online lainnya dan nama perusahaannya adalah fancy loan company. Saya kehilangan jumlah 15 juta dengan mereka dan sampai hari ini, saya tidak pernah menerima pinjaman yang saya usulkan.

      Tuhan jadilah kemuliaan, teman-teman saya yang mengajukan pinjaman juga menerima pinjaman semacam itu, mengenalkan saya kepada perusahaan yang dapat dipercaya dimana Ibu Suzan bekerja sebagai manajer cabang, dan saya mengajukan pinjaman sebesar Rp700.000.000 dan mereka meminta surat kepercayaan saya, Dan setelah mereka selesai memverifikasi detail saya, pinjaman tersebut disetujui untuk saya dan saya pikir itu adalah sebuah lelucon, dan mungkin inilah salah satu tindakan curang yang membuat saya kehilangan uang, tapi saya tercengang. Ketika saya mendapat pinjaman saya dalam waktu kurang dari 6 jam dengan suku bunga rendah 2% tanpa agunan.

      Saya sangat senang karena ALLAH menggunakan teman saya yang menghubungi mereka dan mengenalkan saya kepada mereka dan karena saya diselamatkan dari membuat bisnis saya melonjak ke udara dan dilikuidasi dan sekarang bisnis saya terbang tinggi dalam bahasa Indonesia dan tidak ada yang akan mengatakannya Dia tidak tahu tentang Anniesa Hasibuan perusahaan mode saya

      Jadi saya saran setiap orang yang tinggal di Indonesia dan negara lain yang membutuhkan pinjaman untuk satu tujuan atau yang lain untuk silahkan kontak
      Ibu Suzan email: (Suzaninvestment@gmail.com)

      Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (Amisha1213@gmail.com), dan maria yang baru saja mendapat pinjaman dari suzan di: (maaria9925@gmail.com) dan Karina yang memperkenalkan dan bercerita tentang Ibu Suzan, dia juga mendapat pinjaman baru dari Ibu Suzan, Anda juga dapat menghubungi dia melalui email-nya:( Lukman.karina@yahoo.com).

      BalasPadam