• JOM GOSIP JOM VIRAL DUNIA GLAMOUR

    LANA NORDIN MENGANDUNG?


    SELEPAS empat bulan berkahwin dengan atlet bola tampar Amerika Syarikat, Mohd. Daud McKienzie, 35, pelakon Lana Nodin mengesahkan dirinya kini sedang berbadan dua.

    Menurut Lana yang kini berada di luar negara kerana mengikuti suaminya bekerja sebagai jurulatih sukan bola tampar, kandungannya telah mencecah trimester kedua.

    Lana atau nama sebenarnya, Mazlina Hasan Nodin, 35, yang dihubungi menerusi aplikasi WhatsApp, tidak menyangka dikurniakan rezeki untuk menimang cahaya mata dalam masa yang singkat. Mengikut perancangan, dia dan suami mahu memiliki anak dua tahun selepas berkahwin.

    Meskipun begitu, sebaik disahkan hamil, mereka antara orang yang paling gembira. Kini, akui Lana, dia hanya lebih banyak berehat dan memberi fokus kepada kesihatan bayi dalam kandungannya.

    Bagaimanapun, Lana yang menyimpan impian untuk bersalin di Malaysia, memilih untuk merahsiakan jantina anaknya daripada pengetahuan umum terlebih dahulu. Katanya, dia hanya akan mengumumkan jantina bayinya pada suatu masa yang difikirkan sesuai.

    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan